Συχνές ερωτήσεις

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας ή/και να βρω το κατάστημά σας;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ηλεκτρονικά είτε μέσω email είτε μέσω της σελίδας μας στο Facebook.
Email: info@isengard.com.cy
Facebook: https://www.facebook.com/isengardFS/
Το κατάστημά μας βρίσκεται στη διεύθυνση: Διαγόρου 3Α, 1097, Λευκωσία
Εναλλακτικά, μπορείτε να μας καλέσετε στο + 357 22 680700 οποιαδήποτε στιγμή κατά τις ώρες λειτουργίας:

 

Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας σας;
  • Δευτέρα: 15:00-19:00
  • Τρίτη: 15:00-19:00
  • Τετάρτη: Κλειστά
  • Πέμπτη: 15:00-19:00
  • Παρασκευή: 15:00-19:00
  • Σάββατο: 10:00-15:00
  • Κυριακή: Κλειστά

 

Τι είδους πληρωμές δέχεστε;

Μπορείτε να πληρώσετε μετρητά ή με οποιαδήποτε μεγάλη πιστωτική κάρτα στο κατάστημα. Διαδικτυακά δεχόμαστε επίσης PayPal καθώς και όλες τις σημαντικές πιστωτικές κάρτες.

Μπορώ να παραγγείλω ηλεκτρονικά και να παραλάβω την παραγγελία μου από το κατάστημα;

Ναι, μπορείτε, απλώς επιλέξτε την κατάλληλη επιλογή στο ταμείο. θα λάβετε ένα email ή ειδοποίηση κειμένου μόλις η παραγγελία σας είναι έτοιμη για παραλαβή.

Μπορώ να παραδώσω την παραγγελία μου;

Ναι μπορείς. Παραδίδουμε σε όλη την Κύπρο (εκτός του κατεχόμενου Βορρά) μέσω Akis Express. Απλώς επιλέξτε την κατάλληλη επιλογή στο check out. Ισχύουν χρεώσεις.

Κάνετε παράδοση διεθνώς;

Ναι το κάνουμε. Απλώς επιλέξτε την κατάλληλη επιλογή στο check out. Χρησιμοποιούμε το EMS Datapost, μια υπηρεσία express παρακολούθησης που προσφέρεται από τα Κυπριακά Ταχυδρομεία. Οι χρεώσεις ποικίλλουν ανάλογα με το συνολικό βάρος της παραγγελίας σας.

Τι υπηρεσίες προσφέρετε;

Προσφέρουμε μια σειρά από υπηρεσίες πέρα ​​από την πώληση των διαφόρων ειδών που αποτελούν τη γκάμα των προϊόντων μας. Αυτά περιλαμβάνουν πλήρως κλιματιζόμενους χώρους παιχνιδιών για να απολαύσετε τα αγαπημένα σας παιχνίδια, μίνι ζωγραφική κατόπιν παραγγελίας και μαθήματα ζωγραφικής και παιχνιδιών.

Λοιπόν.....μπορώ απλά να μπω και να παίξω;

Ναι φυσικά μπορείς αρκεί να είναι εν ώρα εργασίας. Μην ξεχάσετε να φέρετε όλα όσα χρειάζεστε για να παίξετε μαζί σας!

Μπορώ να παραγγείλω κάτι ακόμα κι αν έχει εξαντληθεί;

Εξαρτάται από το είδος και το πόσο εύκολο είναι να το ξαναφυλάξετε. Τα είδη που είναι εύκολο να τα φέρετε συνήθως έχουν τη δυνατότητα να τα παραγγείλετε ακόμα κι αν δεν είναι προς το παρόν σε απόθεμα και είναι ξανά σε απόθεμα εντός μιας εργάσιμης εβδομάδας. Τα είδη που έχουν πιο ανομοιόμορφο κύκλο ανανέωσης θα εμφανίζονται ως εκτός αποθέματος μέχρι να αλλάξει. Εάν θέλετε να ρωτήσετε για ένα προϊόν, μπορείτε πάντα να καλέσετε ή να μας στείλετε μια γραμμή χρησιμοποιώντας τα στοιχεία που αναφέρονται προηγουμένως.

Αν προπαραγγείλω κάτι, πόσο καιρό θα πάρει για να φτάσει;

Συνήθως τείνουμε να παραμένουμε κοντά στις ημερομηνίες κυκλοφορίας όσον αφορά τα νέα προϊόντα που είναι προς προπαραγγελία. Αυτό μπορεί να επηρεαστεί από πράγματα όπως οι πόλεμοι, οι πανδημίες, η Αποκάλυψη των ζόμπι.....ξέρετε, πράγματα ενός κόσμου που αλλάζει φύση και τέτοια. Εκτός αυτών, θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να συνεχίσουμε να κυκλοφορούν τα πράγματα. Το ίδιο ισχύει και για ορισμένες ανανεώσεις.

Ποιος πυροβόλησε πρώτος;

Χαν...... προφανώς

Μπορώ να αφήσω τα παιδιά μου μαζί σας και να πάω να κάνω mah thag;

Τι? Φίλε αλήθεια; ΟΧΙ!!!!