The Mechanics of Innistrad: Midnight Hunt

The Mechanics of Innistrad: Midnight Hunt

Ώρα να ρίξετε μια πιο προσεκτική ματιά στους μηχανισμούς, τις λέξεις-κλειδιά και άλλες μοναδικές πτυχές του Midnight Hunt, ώστε να είστε όσο το δυνατόν πιο έτοιμοι να αξιολογήσετε κάθε κάρτα κατά την προέκδοση και το draft.

Day & Night, Daybound, Nightbound:

Όλα αυτά είναι τεχνικά μηχανικά που υπήρχαν στις προηγούμενες επαναλήψεις του Innistrad, αλλά αυτή τη φορά ο μηχανικός έλαβε ένα όνομα και μερικές λέξεις-κλειδιά, μαζί με έναν σχετικά πιο καθαρό τρόπο να κάνει τα πράγματα.

Αναφέρομαι φυσικά στον μηχανικό του «λυκάνθρωπου» όπου το να μην κάνεις ξόρκια κατά τη διάρκεια μιας στροφής θα έκανε τα πλάσματα λυκάνθρωπους να μεταμορφωθούν στην πίσω πλευρά της κάρτας και, στη συνέχεια, αν ένας παίκτης έκανε δύο ή περισσότερα ξόρκια κατά τη διάρκεια μιας στροφής, τα πλάσματα μεταμορφώθηκαν με αυτόν τον τρόπο θα επέστρεφαν στην αρχική τους πλευρά.

Εισάγουμε τώρα τη συνθήκη Day/Night, καθώς και τους μηχανισμούς που θα την εισάγουν τις περισσότερες φορές σε ένα παιχνίδι. Daybound and Nightbound.

Πρώτα απ 'όλα, το παιχνίδι δεν ξεκινά ούτε μέρα ούτε νύχτα. Εάν ένα εφέ αναφέρει ότι γίνεται μέρα ή νύχτα, τότε ο κύκλος Ημέρας/Νύχτας έχει ξεκινήσει και δεν μπορεί ποτέ να πάψει να επηρεάζει το τρέχον παιχνίδι.


Αν είναι Ημέρα, κάθε φορά που ένας παίκτης δεν κάνει ξόρκια κατά τη διάρκεια της σειράς του, γίνεται νύχτα στην αρχή της επόμενης στροφής.

Αν είναι Νύχτα, κάθε φορά που ένας παίκτης έχει κάνει δύο ή περισσότερα ξόρκια κατά τη διάρκεια του γύρου του, γίνεται Ημέρα στην αρχή της επόμενης στροφής.

Εάν μια κάρτα φέρει τη λέξη-κλειδί Daybound, θα έχει επίσης τη λέξη-κλειδί Nightbound στην άλλη πλευρά της κάρτας της. Εάν η Ημέρα γίνει Νύχτα, τα πλάσματα της Ημέρας μεταμορφώνονται στην πλευρά της Νύχτας, ενώ το αντίθετο συμβαίνει εάν η Νύχτα γίνει Ημέρα.


Μια αξιοσημείωτη διαφορά με τον αρχικό τρόπο με τον οποίο μετασχηματίστηκαν τέτοιοι μόνιμοι, είναι ότι εάν αυτή τη στιγμή είναι Night και ένας μόνιμος με Daybound θα έμπαινε στο πεδίο της μάχης, μπαίνει στο πεδίο της μάχης με την πλευρά του Nightbound. Επιπλέον, στο παρελθόν, οι αντίπαλοι μπορούσαν να αναγκάσουν τους μετασχηματισμούς κάνοντας κανένα ξόρκι ή διπλά ξόρκια κατά τη διάρκεια της σειράς σας για να αναγκάσουν τα πράγματα να μην αναποδογυρίσουν/αναποδογυρίσουν ανάλογα με το τι τους συμφέρει. Αυτό δεν ισχύει πλέον.

Μεταμορφώνω:

Κατά τη διάρκεια των παιχνιδιών, πολλά εφέ θα σας καθοδηγήσουν να μεταμορφώσετε κάρτες. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, απλώς γυρίστε την κάρτα που έχει μεταμορφωθεί στην άλλη πλευρά της. Δεν θεωρείται ότι έχει εγκαταλείψει το πεδίο της μάχης, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά, και και οι δύο πλευρές της κάρτας έχουν την ίδια αξία μάνα.

Αναδρομή στο παρελθόν:

Ένας αγαπημένος μηχανικός των θαυμαστών που επιστρέφει στο Innistrad: Midnight Hunt, το Flashback δίνει ουσιαστικά σε στιγμιότυπα και μάγια τη δυνατότητα να πεταχτούν από το νεκροταφείο σας πληρώνοντας το κόστος τους Flashback και στη συνέχεια εξορίζοντας την κάρτα ως μέρος της επίλυσής της. Είναι σαν να αγοράζεις ένα και παίρνεις ένα δωρεάν… με τις κάρτες σου!

Διαταράσσει:

Αυτό είναι ουσιαστικά αυτό που συμβαίνει όταν η μαμά Transform και ο μπαμπάς Flashback αγαπιούνται πάρα πολύ…

Πληρώστε το κόστος Disturb των καρτών που φέρουν τη λέξη-κλειδί στο νεκροταφείο σας, για να τις μεταφέρετε για τη μεταμορφωμένη πλευρά τους. Λάβετε υπόψη ότι η πλευρά μετασχηματισμού όλων των καρτών που φέρουν τη λέξη-κλειδί Ενόχληση εξορίζονται, εάν πέθαιναν αντί να επιστρέψουν στο νεκροταφείο, επομένως δεν μπορείτε να συνεχίσετε να τις ρίχνετε με αυτόν τον τρόπο.

Σύναξη μαγισσών:

Το Coven είναι μια λέξη-κλειδί υπενθύμισης που ουσιαστικά σας υπενθυμίζει ότι ένα αποτέλεσμα μπορεί να συμβεί εάν έχετε τρία ή περισσότερα πλάσματα με διαφορετικές δυνάμεις. Δεν κάνει τίποτα από μόνο του, αλλά υπάρχει για να υπενθυμίσει ότι τρεις ή περισσότερες διαφορετικές δυνάμεις μεταξύ των πλασμάτων σας είναι κάτι που έχει σημασία.

Αποσύνθεση:

Μια νέα λέξη-κλειδί που εμφανίζεται ως επί το πλείστον σε διακριτικά Zombie που δημιουργούνται μέσω πολλών εφέ σε αυτό το σύνολο. Τα πλάσματα με αποσύνθεση δεν μπορούν να μπλοκάρουν και αν επιτεθούν, τα θυσιάζεις στο τέλος της μάχης.

Φυλές:

Υπάρχουν πολλές φυλές στο Innistrad. Άνθρωποι, Βρικόλακες, Ζόμπι, Λυκάνθρωποι, Πνεύματα είναι οι πιο εξέχοντες. Υπάρχουν κάρτες που συνεργάζονται καλά με κάρτες που έχουν συγκεκριμένους τύπους πλασμάτων, επομένως έχετε υπόψη σας τον αριθμό των τύπων πλασμάτων σας κατά την κατασκευή καταστρωμάτων/σχεδίων.

Και αυτό είναι όλο παιδιά! Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τη μηχανική του Midnight Hunt. Ελάτε μαζί μας για το επόμενο άρθρο όπου θα συζητήσουμε συγκεκριμένα αρχέτυπα μέσα στο σετ, καθώς και ένα διασκεδαστικό ντραφτ πρωτάθλημα από το δικό σας πραγματικά!

Επιστροφή στο ιστολόγιο